Pukul 2 Pagi Je. “Sesuatu” Selalu Terjadi. Tindakan Suami Tu Buat Aku Nekad Untuk…..

| June 12, 2017 | 0 Comments

Pukul 2 Pagi Je. “Sesuatu” Selalu Terjadi. Tindakan Suami Tu Buat Aku Nekad Untuk….. | Salam admin…mohon hide profile yer… Nama sy AIn. Tahun nie 10 tahun dah kami mendirikan rumah tangga…Alhamdullillah sy bersyukur ada suami yg baik, rajin & penyanyang….cuma ada 1 perkara jer kadang2 sy tak tahan n hilang sabar ngan suami….


Sekadar Gambar Hiasan.

Dia memang loving…kalau tidur memanjang nak suruh sy tidur kat lengan dia…saya pun suka…tapi…kadang2 tengah tidur…terkejut saya…Selalu berlaku dalam pukul 2 pagi. Ditendang kaki…di tumbuk..di tolak…Memula kawen sy menangis kene tendang….sekarang saya balas balik jer…

Alasan dia…dia mengigau ada org culik saya la…ada orang nak rampas saya la…ada org nak amik sy la..dia belawan dengan org jahat la konon2….memula rasa wahhhh…sayangnya lakiku dekat aku…sampai terbawa2 dlm mimpi…tp kalau dah kerap sgt..lama2 naik geram…baru2 nie…sedap2 dibuai mimpi…

Muka saya dpt habuan…peeleeepeekk dapat tengah muka…sy geram bangun2 dlm keadaan sakit la gak sy bagi balik kat muka dia….terbangun terus dia tanya apa hal…sy pun jawab..mcm biasa la..ada org nk culik sy..abang belasah org tue..sy pun melawan sama nak selamat kan diri n abang terkena muka abang plak..

Alhamdullillah bang sama2 dah bangun….kesan pukulan x la sakit sampai lebam tp cukup la tuk mengganggu tidur lena…..sepanjang kawen ada la 10-12 kali kene….tp kami jarang terbawa2 sampai pagi bergaduh tue…cukup sekadar merungut dlm gelap n sambung tidur…x tahu la sampai bila la suami sy asyik nk mengigau org nk culik saya tue..Ada cadangan yg bernas x mcm mana nk mengelak…mane tahu ada org yg alami masalah sama…TQ ADMIN


Sumber: KRT

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

Loading...

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , ,

Category: Kisah Rumah Tangga

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *