Mak Aku Keguguran. Panggil Nenek Tukang Urut. Apa Yg Ditinggalkan Buat Kami SENGSARA !!!

| February 4, 2017 | 0 Comments

Mak Aku Keguguran. Panggil Nenek Tukang Urut. Apa Yg Ditinggalkan Buat Kami SENGSARA !!! | Nama aku Khuzairi. Tujuan saya menulis ini adalah untuk memberi kesedaran kepada orang ramai tentang pentingnya memilih tukang urut. Kalau dah terkena, lebih baik kita lebih berhati-hati. Macam saya, dekat dua kali kena walaupun bukan saya yang berurut. Tapi sebab anda yang berurut dengan orang yang salah, orang lain yang ‘innocent’ ini turut terkena tempias.

Pertama kena itu, tak tahu sangat yang rupanya ada juga tukang urut pakai ilmu bukan-bukan ini. Masa itu kecil lagi. Naif sangat. Semua orang baik la. Yang jahat itu yang polis cari saja. LOL. Bila ayah aku tanya mana dia dapat ilmu mengurut ini, nenek(tukang urut) itu jawab dari mak dia. Tak belajar tapi turun sendiri. Aku pun pelik. Walaupun aku kecil masa itu, tapi pelik juga tak belajar boleh jadi pandai mengurut. Habis, mak ayah aku pandai, kenapa aku kena belajar pula untuk jadi pandai? Tapi, kami buat tak tahu saja. Waktu sampai di kawasan perumahan, nenek itu tegur, kawasan perumahan itu ‘kotor’ sangat. Maksudnya, kotor dari yang nampak dengan tak nampak( tinggal rumah flat masa itu). Memang seriau juga dengar sebab nenek itu bunyi dia lain macam. Masa mengurut ibu aku, dia urut dalam bilik aku sebab ibu aku tak bagi masuk bilik dia. Memang bilik suami isteri orang luar tak boleh masuk.

Nak dipendekkan cerita, setelah tiga hari berurut (mak aku gugur, jadi tiga harilah berurut), mulalah kelihatan simptom-simptomnya. Macam penyakit pula. Mula-mula, mak aku macam dah tak sihat demam. Aku sebagai anak sulung lelaki (tak ada adik-beradik perempuan. Kalau tak gugur, mungkin ada rezeki) yang rapat dengan mak aku ini, jatuh simpati jugalah. Tolong urut mak aku. Adik lelaki aku pula jenis malas nak kerah tenaga urut melainkan kalau ada upah. Jadi, aku yang baik ini pun tolonglah urut mak aku. (Baik kan saya. Lelaki yang baik masih wujud tau.)






P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , ,

Category: Wanita

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *